December 2020

Observera

Denna text publicerades första gången den 28 november, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Öppen kyrka

Öppen kyrka är en möjlighet att under adventstiden till och med den 18 december få komma till kyrkan för enskild bön och stillhet. Man kan komma och gå när man vill kl. 10-11 och kl. 18-19 onsdag – fredag.

Morgonbön

Det finns möjlighet till att lyssna på en kort morgonbön onsdagar, torsdagar och fredagar till och med den 18 december. De finns tillgängliga från kl. 8.00 på Facebook och Instagram.

Equmenia Vrigstad

Som många redan vet har söndagsskolan och scouterna ställt in för resten av terminen. Däremot träffas ungdomsgruppen Alive digitalt på Zoom. Kontakta ungdomsledare Linn Svensson för mer information.